POWER Magazine
Voorwoord Papier en duurzaamheid Trendkleuren Eyecatchers Beurs Fotografie Af van die oude vooroordelen Kleur bekent de gemoedstoestand Er is veel mogelijk met offline Bezoek is weer mogelijk De witte tulp tussen de roze tulpen 14 16 18 20 22 Toen we begin dit jaar samen kwamen om over de toekomst van onze bedrijven te filosoferen kwam al snel het belang van offline communicatie aan de orde. Direct ging het over emotie en beleving. Over aanraken, bladeren, visuele effecten en ontroering. De afgelopen maanden zijn we overspoeld met online communica- tie. Voor een groot deel als vervanger van het fysieke, van communi- catie die je echt kunnen voelen, ruiken en aanraken. In de gesprek- ken die we voerden met onze opdrachtgevers vonden ze dit een logische reactie op de actuele situatie. Nu alles weer terug lijkt te gaan naar normaal, zien wij een kente- ring. Juist de hoeveelheid online communicatie zorgt ervoor dat er een overkill ontstaat. Een overkill aan vaak koude, onpersoonlijke uitingen. Het verlangen om weer fysiek contact te hebben met elkaar, om gewoon weer met mensen te kunnen praten, vertaalt zich ook in de communicatie. We willen inderdaad weer voelen, ruiken en aanra- ken. Dat heeft impact en wij geloven erin. Wij geloven in een perfecte afstemming van de online en offline communicatie, waarbij beide elkaar versterken. In dit magazine vindt u er voorbeelden van. Maar wat wij als voorvechters van (duurzame) offline communica- tie met deze uitgave van POWER! vooral willen benadrukken is het belang ervan. Wij wensen u veel leesplezier en vooral veel inspiratie toe! Met vriendelijke groet Marco van der Krogt Directeur De Bink Ed Muller Mede-eigenaar PIM Totaal
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNzM2